2012. január 20., péntek

Egy hazug mókus

Tájékozott borkedvelők talán már tudják, miről is beszélek. Természetesen Bolyki János Hazug Mókusáról van szó, ma este ezt a remek bort van szerencsém ízlelgetni. Íme, a Bornapló tematikája szerint az értékelés, és egy hazug mókus:


A BOR NEVE: Hazug Mókus
ÉVJÁRAT: 2009
PINCÉSZET/TERMELŐ: Bolyki János, Bolyki pincészet
BORVIDÉK/DŰLŐ: Eger
SZŐLŐFAJTA: blauburger
ITT/VELÜK ITTAM A BORT: otthon
EZT ETTEM HOZZÁ: lilahagymás és mákos sajtot (éljen a Káptalantóti biopiac:-)
ÁRA: 3010 Ft
A BOR SZÍNE: érett meggy egy kis lilás árnyalattal
ILLATJEGYEK: meggy, friss élesztő, kicsit édeskés illat
ÍZJEGYEK: illata alapján markánsabb ízt vártam, inkább a meggyes íz dominál, igazán különleges ízvilág
ÉRTÉKELÉS: én imádom az élesztős ízét-illatát, nekem különleges, nem mindennapi bor

Nektek hogy ízlett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése